Etapa 1. De L’Estany a Moià

GR-3 SENDER PER LA CATALUNYA CENTRAL
Etapa 1
De L’Estany a Moià – 11,300 Kms. – 2:23 h.
Diumenge 20 de Setembre del 2015

20-09-2015

Bon dia, amics excursionistes!
Avui hem sortit del municipi de L’Estany tretze caminadors, que han anat pujant una suau pista fins arribar al punt més elevat de l’excursió, que és el Coll de Cantallops.
Tot seguit hem seguit un trencall que ens ha conduit fins al dolmen de Puig Rodó, i hem tornat a la mateixa pista bordejada de boscos molt verds, acompanyats d’un dia amb una bona temperatura i sol.

Els nostres amics Xavier Gracia i Miquel Piquet, ajudats per en Jordi Puntes han omplert un parell de cistells plens de bolets.
Hem continuat la mateixa pista fins arribar a una bifurcació que ens ha desviat fins l’ermita de Sant Pere de Ferrerons.
Hem seguit després una forta baixada, en la que hem vist la plana del Moianès fins arribar a una pista que ens ha conduit a les primeres cases de Moià.
Els catorze no caminadors han anat a visitar l’ermita de Santa Maria de L’Estany.
Després de canviar-nos, hem anat a dinar al restaurant “El Toll” on al final de l’àpat, el senyor Robert Puntes ens ha convidat a una copa de cava i pastes per a celebrar el seu noranta aniversari.

Adéu, amics excursionistes! Fins la pròxima excursió del diumenge vint d’octubre.