Etapa 6. De Fals a Castelltallat

Diumenge 13 de març de 2016

13-03-2016

Hola, amics muntanyencs!

Avui hem sortit de Barcelona amb un autocar petit que ha deixat deu caminadors al municipi de Fals.
Hem començat a caminar a un quart de deu fent una lleugera i progressiva ascensió fins arribar a la plana on hem trobat la Tomba del Soldat Desconegut, el qual va ser enterrat durant la Guerra Civil (1936-1939).
Girant per una cruïlla hem trobat la Creu de Terme del poble de Camps. A continuació hem seguit per un camí on es veien una sèrie de masos com “Cal Santpere” o “Cal To”.

Hem seguit per un camí costerut bordejat d’oliveres on teníem unes vistes esplèndides del Bages.
Hem travessat una pista fins trobar-nos de front amb “Can Morera”, on hem seguit un sender per dins el del bosc que ens ha conduit a una Creu de Terme on estava aparcat l’autocar, i el restaurant on anàvem a dinar.

Els onze no caminadors han anat a esmorzar al municipi de Canet de Fals al restaurant “Cal Joan” i després han agafat l’autocar per a visitar l’Observatori Astronòmic de Castelltallat.
Tots junts ens hem reunit per anar al restaurant ”Casal de Castelltallat”, amb un menú a base d’un pica-pica de primer, un segon a escollir i postres.

Hem de donar les gràcies al senyor Josep Maria Morey per haver-nos obsequiat amb unes fotografies i uns CD’s amb imatges de la calçotada al restaurant de l’etapa del mes de febrer.
Adéu! Ens veiem el proper dia vint de març per anar a buscar el pessebre.