Etapa 7. De Castelltallat a Salo

13,500 Kms. – 4:30 h.
Diumenge 10 d’Abril de 2016

Hola amics excursionistes!

Avui hem sortit de Barcelona en direcció al municipi de Castelltallat on hem anat a esmorzar tot junts al restaurant “Casal de Castelltallat”.
Els disset caminadors hem començat a caminar a les deu en punt seguint una pista que ens ha dut a un trivi seguint el camí de la dreta que ha fet una forta baixada que ens ha conduit fins a Cal Codony.
Tot seguit hem fet una suau ascensió fins arribar al caseriu de Claret de Cavallers on ens hem assegut tots junts a menjar ganyips.
Després d’una forta pujada que ens ha conduït a una pista que anava descendint (el GR3 està mal senyalitzat) i això ens ha comportat quatre quilometres més de ruta.
Hem arribat a la carretera local BV-3007, que ens ha dut al municipi de Salo, on hem dinat al Camping-Restaurant “Cal Paradís”.
Els onze no caminadors han fet una volta per Castelltallat i després han anat amb autocar fins al poble de Salo on han fet un passeig pel casc antic.

10-04-2016-2
Hem dinat al restaurant avanç esmentat un menú a base d’un pica-pica, un segon a escollir i de postres un gelat de llimona. Tot això ha estat acompanyat amb pastís de xocolata i cava, ja que hem celebrat el cinquanta aniversari del Xavier Gracia.

10-04-2016-3
En acabar de dinar hem sortejat dos quadres pintats per la Maria Teresa Avellana que han tocat al Xavier Gracia i en Francesc Comas.
Adéu! Ens veiem a la pròxima excursió del sender del dia u de maig.